miercuri, 22 decembrie 2010

Winter




21 de comentarii:

  1. Brrrrr...ce frig este,dar e superb în același timp.Îmi plac mult imaginile postate.Felicitări

    RăspundețiȘtergere
  2. Stunning photos, but I have had enough snow for the time being. LOL. Diane

    RăspundețiȘtergere
  3. a doua si ultima sunt preferatele mele....foarte frumoase poze!!

    RăspundețiȘtergere
  4. These are again SO BEAUTIFUL, my compliments for your foto work.

    Greetings, Joop

    RăspundețiȘtergere
  5. I wish you a Merry Xmas and a Happy 2011

    RăspundețiȘtergere
  6. Love the winter photos !!
    Wish you Merry Christmas and a Happy New Year!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sehr schöne Winterbilder, wünsche
    frohe Weihnachten.

    Gruß
    Noke

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun fericit si bucurii alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felices fiestas y que se cumplan todos tus sueños.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
  10. Magnifiques paysages, mais il ne faut pas oublier de prendre un pull pour sortir dehors, chez toi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Very nice winter pictures Wish you merry Chrtistmas and Happy 2011

    RăspundețiȘtergere
  12. Magnific shot!!! salut!!!

    Frank, Barcelona

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Que preciosidades de fotos... Un placer haberme pasado por tu espacio.

    Saludos y un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
  14. Splendid collection of winter scenery. Happy new year!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  16. (Anunţ pentru blogosfera mureşeană!)

    Bună ziua şi bine te-am găsit,
    stimate blog@rule/blog@riţo!...

    Înainte de toate, te rugăm să ne ierti că ne-am permis să te deranjăm dar... trebuie să facem un mic anunţ!
    În data de 10 februarie 2011, va apare pe piaţa mureşeană Revista Blog@ru’ mureşean, prima revistă tipărită din România şi dedicată blogosferei, în special celei mureşene!
    O revistă care la o primă vedere, ne pare extrem de interesantă, chiar şi nouă, celor care o edităm şi care, nu ştim încă de ce dar, suntem convinşi că va stârni interesul!...
    Nu există încă în judeţul Mureş o blogosferă foarte bine conturată (ca în alte părţi) şi ne-am gândit că nu ar strica să o evidenţiem noi...
    Cum intenţionăm ca în paginile revistei să facem publice (şi în cele mai mici detalii!) blogosfera mureşeană, vă dorim spor la blog@rit, în acest nou an şi... nu ne pierdeţi din vedere, căci în fiecare număr al Revistei, vom scrie despre voi şi blogu’ vostru! Începând chiar din această primă ediţie...
    Adresa blog-ului Revistei... www.blogaru-muresean.blogspot.com
    Notă:
    Deocamdată, blog-ul revistei se află în... construcţie! Doar după apariţia primului număr al revistei, ne vom începe şi noi activitatea online, pe blog! Alte amănunte găsiţi tot pe blog!...
    Notă:
    Nu strică să împrăştiaţi vestea! Din contra. Vă şi rămânem profund îndatoraţi.
    (colectivu’ de redacţie)
    .....................................................

    RăspundețiȘtergere
  17. O dată ani da o prietena alb în natură.

    RăspundețiȘtergere