sâmbătă, 2 octombrie 2010

Spider webs

25 de comentarii:

  1. imi place mult a3 a poze....pereche:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. iai!am asa o strangere de inima,numa' cand ii vaz...desi sunt (oarecum) fascinanti. fain "intesate" cadrele pe la matale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Las arañas me dan un poquito de yuyu pero he de reconocer que son unas tomas magnificas sobre todo la primera y la ultima (para mi gusto) un cordial saludo desde Reinosa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu toate ca sufar de arahnofobie, pozele astea sunt superbe! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama mia ce panze!
    Daca si oamenii ar fi atat de atenti la ce fac am trai intr-o lume perfecta!
    Nu ma stiu unde am citit ca panza de paianjen are o rezistanta remarcabila...
    Firul de grosimea unui creion ar putea opri un Boeing 747 din zbor...
    Interesante imagini!
    Salutari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful webs and spiders. Greetings.

    RăspundețiȘtergere
  7. A real work of artisan ... beautiful photos!

    Kisses.

    RăspundețiȘtergere
  8. minunate fotografii,o adevarata arta,toate imi plac,mie imi plac mult paianjenii,tie?

    RăspundețiȘtergere
  9. I love the way you have captured these with the drops of water on them Sebi and the sunsets below this are stunning, especially the one with the boat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi tema favorito, el día que las encuentre, claro
    Saludos

    RăspundețiȘtergere

  11. Very nice photos but Can you give them more contrast? Sure they would be better.

    regards

    CR & LMA
    ________________________________

    RăspundețiȘtergere
  12. Enjoyed your shots of the orb weaver spiders and their webs. Great work! Fall in the northern hemisphere is such a great time for photographing spiders.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ni spiderman lo puede hacer mejor¡¡¡

    RăspundețiȘtergere
  14. Que maravillosa obra de ingenieria !
    Y que bien captada por tu cámara.

    Muy buenas fotografías.

    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
  15. fantásticas, que momentos tan buenos as pillado, me gusta con el rocío en la tela.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  16. These are brilliant! I LOVE spider webs! :o)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce arta ai ,,mana'' lor!Super faina seria!

    RăspundețiȘtergere